Dziękujemy za zainteresowanie i liczne uczestnictwo w seminarium online o zasadach drugiego naboru wniosków na projekty małe i główne w programie Interreg Region Morza Baltyckiego 2021-2027 (17 listopada br.).
Mamy nadzieję, że przedstawione informacje pozwoliły Państwu lepiej zrozumieć priorytety i zasady programu, a porady ekspertów ze Wspólnego Sekretariatu pomogą przygotować bardzo dobre wnioski projektowe.
Zachęcamy do skorzystania z zakładki dedykowanej wnioskodawcom. Znajdą Państwo tam przedstawione podczas spotkania pomocne narzędzia oraz niezbędne dokumenty.
Poniżej udostępniamy przedstawiane podczas spotkania prezentacje (PDF):
- Prezentacja 1 - wprowadzenie i statystyki pierwszego naboru wniosków w programie
- Prezentacja 1a - zakres tematyczny projektów
- Prezentacja 2 - jak przygotować dobry projekt
- Prezentacja 3 - harmonogram i procedura aplikacji
- Prezentacja 4 - źródła informacji i pomocne narzędzia
- Prezentacja 5 - budżet projektów i uproszczenia w rozliczaniu
- Prezentacja 6 - działania Krajowego Punktu Kontaktowego i wsparcie dla beneficjentów
- Pytania i odpowiedzi 17 XI 2022
Wszystkich zainteresowanych naborem w programie prosimy o zarezerwowanie daty 20 grudnia br. - spotkanie dedykowane zasadom naboru na projekty małe oraz 12 stycznia 2023 r. - spotkanie o naborze wniosków o dofinansowanie projektów głównych. Rejestracja zostanie uruchomiona wkrótce.
Zachęcamy do subskrypcji newslettera EWT, gdzie znajdą Państwo informacje o programie oraz o rejestracji na kolejne planowane spotkania.
W przypadku pytań, zachęcamy do kontaktu z:
- Krajowym Punktem Kontaktowym
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
Departament Współpracy Terytorialnej
Wydział Współpracy Transnarodowej i Międzyregionalnej
tel. 48 22 273 81 87; e-mail: BSR@mfipr.gov.pl - Wspólnym Sekretariatem Programu - Kontakt
- Centrum Projektów Europejskich (kontroler krajowy wydatków)
mail: FLCBSR@cpe.gov.pl; wk@cpe.gov.pl