Trwa ładowanie...

 

Trwa zapisywanie na newsletter...

Konkurs na stanowisko project managera do Wspólnego Sekretariatu Technicznego programu Litwa-Polska

Wspólny Sekretariat Techniczny, instytucja publiczna ustanowiona przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych Republiki Litewskiej do realizacji programu Interreg V-A Litwa - Polska, poszukuje kandydatów na stanowisko project managera (biegły w języku angielskim i polskim).

Oferujemy możliwość pracy w Wilnie, w młodym, rozwijającym się zespole międzynarodowym, z konkurencyjną pensją, zależną od twoich umiejętności i kwalifikacji. Jest to stanowisko pełnoetatowe (40 godzin tygodniowo) z trzymiesięcznym okresem próbnym. Szczegółowe wymagania dotyczące stanowiska i opisu zadania znajdują się w ofercie  (PDF 37 KB).

Termin składania wniosków w języku angielskim (w tym życiorys i list motywacyjny) upływa 15 listopada 2018 roku (najpóźniej w tym dniu wniosek musi dotrzeć do Wspólnego Sekretariatu Technicznego).

Procedura składania dokumentów:

  • wypełnij swoje CV EUROPASS i list motywacyjny (oba dokumenty w języku angielskim). Wzory są dostępne na stronie EUROPASS
  • wyślij dokumenty w formacie pdf na adres info@vilniusjts.eu, nie później niż do 15 listopada 2018 roku.

Wstępnie wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy rekrutacyjne, które zaplanowano na pierwszą połowę grudnia w Warszawie.

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z kierownikiem działu programów Interreg Wspólnego Sekretariatu Technicznego Živilė Marcinkevičienė (e-mail zivile.marcinkeviciene@vilniusjts.eu, telefon +370 5 261 0558).